JULLOVET ÄR SLUT

Bloggen har stannat av lite grann under jullovet. Jag tänkte lägga upp lite bilder när jag får tid, på hur det har sett ut. Jag var hemma hos familjen i skogarna över jul och hemma hos Niclas familj i skogarna över nyår. Så det har varit lugnt och skönt med mycket sömn och vila. Och Mario Cart! Sen drog vi till Sälen. BAM! Och jag vill bara tillbaka dit. Men nu är jag i Göteborg och har en sista skolvecka kvar innan praktiken börjar. PUTTE I PARKEN ÄR NI KLARA! Så det blir Karlskoga nu framöver i nästan fyra månader. Men det blir nog en hel del resor till Gbg och Sthlm också. Bilder från jul, nyår och Sälen kommer säkert upp i helgen.

Until then bjur jag på favvolåten! Kommer ihåg att jag tittade på den här videon nån gång i höstas men det är först nu den verkligen har fastnat.

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha. Hur kul som helst att jag publicera ett klipp idag på bloggen..cover på denna. Hade aldrig hört låten förut. :D

2012-01-16 @ 17:39:39
URL: http://arrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0