FRIDA OCH DRA-ÅT-HELVETE-DAGEN

Det bara regnar och regnar. Jag har legat i soffan med datorn i knät i stort sett hela dan. Förutom en liten promenad i skogen och till Netto för att handla. Jag och Niclas har ätit färsk spenatpasta med lax och broccolisås med vitlöksbröd. Det var gott. Vi skulle titta på Source Code men det verkar inte som att tv:n längre funkar med hdmi-kabeln. KATASTROF. Ska vi behöva kolla på allt på datorn hädanefter eller?! Jag är ett PMS-monster och inte alls så rolig som jag alltid är annars. Skriker och bråkar och är antagligen världens jobbigaste tjej. Vill baka kladdkaka för att stilla mitt PMS/socker/chokladbehov men tycker samtidigt att jag är PMS-tjock och blir ledsen för att jag inte får äta kladdkaka för mig själv och tycker att det är hemskt orättvist. Borde egentligen plugga men det är ju så oändligt, förbannat tråkigt och jag är rastlös. Plus att jag har jätteont i nacken. Och det bara regnar och regnar.
Försöker pigga upp mig med kokos-bodybutter och Ane Bruns nya album och imorn ska vi alla fall på lägenhetsvisning och äta kombinerad indisk/thai-buffé efteråt. Det är inte varje dag det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0