TOPP 5: SJUKA GREJER

Alltså såna grejer som är så sjukt konstiga och som jag för allt i världen aldrig kommer att förstå:
  1. Hur barn blir till. Och då syftar jag inte på blommor & bin, det tycker jag att jag har hyfsad koll på, utan på det biologiska - befruktningen, ruvandet och födseln. En människa som blir till i en annan kropp. En liten person inuti en annan kropp. SJUKT.
  2. Universum. Är rymden oändlig? Är det sant att rymden bara blir större och större? I såna fall, vad fanns där innan rymden?
  3. Livet på jorden. Växter, djur och människor som lever på en planet. Evolutionen liksom.
  4. Internet. Hur funkar det? Var finns internetet? Kan hela internet krasha?
  5. Sweetened Popcorn. Dom har det i Asien. Och det är inget skämt. Dom äter det på riktigt. Som om det vore gott.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skyskrapor. Helt sjukt!

2011-12-02 @ 23:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0