MOT SKÖVDE & KARLSBORG!



Flitig är en stark överdrift när det gäller bloggandet den senaste tiden. Däremot är det ett perfekt ord att beskriva mitt skolarbetande med, hehe. Det händer väldigt mycket på Kulturverkstan just nu. Och inte minst i vårt egna projektarbete Gothenburg Shout!. Jag skriver om detta på skolbloggen för den som är intresserad av vad det kan handla om. Jag har känt mig väldigt trött i veckan, jag tror inte att jag har sovit ordentligt sen förra veckan. Vilket inte gör det så lätt att fokusera jämt. Men nu har jag faktiskt tagit helg och i morgon åker jag och babe hem till hans familj i Skövde/Karlsborg-trakterna. Och det ska bli skönt att få tankarna på annat håll och kanske till och med ta en och annan sovmorgon!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja och då ska vi försöka att hinna ses :D Kraaaam

2010-10-14 @ 21:45:12
URL: http://www.emelish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0