MENINGSLÖST RESONEMANG

Jaha så var man ledig idag!? Vad gör man då? Känner efter.. Vad vill jag göra idag, jag kan göra precis vad jag vill. Märker att jag är lite splittrad. Har en massa ärenden som jag egentligen borde ta tag i. Som att köpa ett laptopfodral (just nu springer jag runt med datan lös i väskan - inte att rekomendera). Jag skulle också vilja köpa på mig en massa akrylfärger, en speciell svart penna som jag ska rita med, tuschpennor, ett jättefint tjockt garn som jag vill göra en lång halsduk av... Men man kan ju inte göra allt. Klockan 18 är det dags för öppet hus på skolan inför praktiken också. Det ska man ju gå på. Vad har jag kvar då, få se... 7 timmar ungefär. Jag kan ju hinna med hur mycket som helst innan dess i och för sig! Det skulle vara kul och träffas upp ett gäng och ta en fika och snacka massa skit om allt och ingenting också. Så ville jag göra allt så blev inget gjort i stället, som vanligt. Ta mig i kragen och ät frukost, hoppa in i duschen och bege mig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0