HEJ ALPACKA!

Det har varit en riktigt trevlig och skön helg i Karlsborg/Skövde. Jag har sovit länge, ätit god mat, träffat Niclas familj och vänner och bara haft en väldigt ledig helg helt enkelt! Nu är jag tillbaka i Göteborg och peppad för en ny vecka. Det händer mycket skola och projektarbete nu men också lite streetdance och till och med en liten afterwork-reunion med min gamla konfliktlösningsklass vilket ska bli kul! Även om det är skönt att komma ifrån allt i Göteborg för en helg så känns det hur skönt som helst när tåget rullar in tillbaka på centralstationen igen. Jag trivs bättre än någonsin här just nu! Klad tjej. Knäppte för övrigt några promenadkort i morse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0