THE LAST BOUNCE

Såg dom aldrig live. Och JA om det är något jag ångrar så är det just det. Ikväll var det danstema på SVT2, vilket jag upptäckte när det var 10 minuter kvar av The Last Bounce. FAIL. Som tur var finns det på SVTplay fram till den 6:e december och den tål att ses flera gånger!! Mina favvonummer är den med läktaren, den när Henke dansar balett/street i trikåer, brakenumret, den med sängarna och den med väggen och studsmattan. Och det var väl typ alla. Frideliin ♥ SVTplay.

För övrigt har jag lämnat in min bebis Canon på service idag. Canons blixt fälls inte upp som den ska, stackarn. Jag hoppas av hela mitt hjärta att Canon trivs på servicehuset men att han kommer tillbaka hem så fort som möjligt.

Kommentarer
Postat av: e

ääääch skit i blixten :) den behövs ju aldrig :P

2010-12-12 @ 22:20:51
URL: http://emmafridaelisabeth.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0