OCH VI GÅR UT OCH BRINNER UPP I NATTEN


Har hittat låtlistan från Håkan Hellströms konsert i Scandinavium i lördags! Jag och Elin ska ju på hans spelning på Hovet i Stockholm nu på lördag! Men jag antar att han kanske ändrar lite för det känns som den här listan är rätt anpassad efter Göteborg..? Vi får väl se i helgen! Här är hela listan:

Dom där jag kommer från
Kom igen Lena!
Saknade te havs
13
Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din
Mitt Gullbergs Kaj paradis
Klubbland
Jag vet vilken dy hon varit i
Hurricane Gilbert
Jag har varit i alla städer
Magiskt, men tragiskt
Shelley
Gårdakvarnar och skit
Tro och tvivel
Ramlar
En midsommarnatts dröm
Kärlek är ett brev skickat tusen gånger
Nu kan du få mig så lätt
För en lång lång tid
Känn ingen sorg för mig Göteborg
River en vacker dröm
Du är snart där
Vi två, 17 år


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag längtar sååå! Snart är ni här!!!

2010-11-12 @ 23:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0