DAGARNA AV GULD



Det fetaste först: Håkan Hellström på Hovet. Helt fantastiskt! Spelningen var över 2 timmar lång och jag bara satt (och stod) där och var så jävla lycklig! Filmade sista numret med mobilen; Vi två, 17 år.


I fredags tog jag och Niclas alltså snabbtåget till Elin & Johan i Stockholm över helgen och det har varit hur mysigt som helst! Förutom Håkan så firade vi även oss själva med sjukt god thaimat på bästaste restaurangen Koh Phangan och det smakade precis som i Thailand! Allt var så sjukt identiskt med Thailand, till exempel inredningen med bambu och neonfärger är helt otrolig. Det blev till och med åskväder och strömavbrott precis som det brukar i Thailand, haha.


Hade en superfin födelsedag också med tapas på Mañana med baby, överraskningsbakelser och överraskningsblommor och så många gratulationer att jag på kvällen blev så rörd över all omtanke att jag faktiskt fällde en liten lyckotår..

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för en toppen helg! Nästa gång kommer vi till er:)

2010-11-15 @ 21:09:34
Postat av: f

Tack själva! Hoppas vi kan ses i jul igen :)

2010-11-16 @ 22:23:33
URL: http://frideliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0