RASTA GRISEN

Nyss på väg till affären mötte jag en man som var ute och rastade sin minigris. Det var en fnissig syn. En miniatyrgris i koppel som såg väldigt nöjd ut med tillvaron. Ville bara säga det. Och att jag blev väldigt avundsjuk. Man kanske skulle skaffa gris i stället för hund..?

Annars rullar det på. Hade turen att komma in i ett litet skrivflow här för en stund sen så nu har jag i alla fall kommit igång med hemtentan. Ikväll ska jag & babe trotsa det mulna vårvädret med att grilla lax på balkongen, öppna en flaska vitt och fira att fredagskvällen äntligen anlänt. Kanske slökolla Let's Dance-finalen. Jag hejar på Claudia för jag tycker hon är så glad och naturlig medan Mattias verkar lite... dryg. Trevlig Helg!


Kommentarer
Postat av: Linda

Fan vad jag skulle ha gjort allt för att se det..

2010-03-28 @ 23:43:37
URL: http://l-ekh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0