Karlskoga for the weekend!

I morgon åker jag hem till småstaden över helgen.
Det ska bli riktigt trevligt! Mitt schema är hektiskt men I don't mind bara jag hinner träffa mina nära och kära! Fredagen kommer att bestå av våfflor med farfar och utgång med mina älskade och efterlängtade tjejer på kvällen. Lördagen ska jag träffa Zara och hennes lilla nyfödding och senare på dagen är det 50-årskalas. Någonstans däremellan ska jag nog hinna träffa mor, far och bror också.. Och på söndag eftermiddag sitter jag på tåget igen och tänker att vad snabbt det gick!

P.S. Kameran följer naturligtvis med. D.S.

Kommentarer
Postat av: pelle

Ey, ha det så nice hörru! och ta många pics!

2010-03-11 @ 18:08:04
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0