MUSICOHOLIC



Man skulle kunna säga att jag är periodare när det gäller musiken. Det kan gå månader utan att jag knappt lyssnar alls. Och så finns det perioder när musiken är allt. Som nu exempelvis. Ibland kan jag leva länge länge på samma gamla melodier. Tills återfallet slår till och jag hittar hur mycket musik som helst som jag måste ha i öronen varje ledig minut. Som nu.

Genom spotify's facebook-samarbete kan man se sina facebookvänners spotifylistor (om man vill göra dom publika) vilket är helt fantastikt bra eftersom man hittar hur mycket ny musik som helst! För att connecta sin spotify till facebook klickar man på File/Connect to facebook längst upp i vänstra hörnet. Här hittar du min spotifyprofil där mina mest spelade listor för tillfället är SPRING/SUMMER 2010 och Sommarhäng på ballen.


Kommentarer
Postat av: Anna

http://open.spotify.com/track/0q3eMgIwTehCIJDqfreoUd

Lyssna på den här, min favvo låt just nu.

2010-07-10 @ 20:23:40
URL: http://annarispolihelling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0