WEST SIDE

Today: tillbaka hem till Göteborg! Gött. Bror och Kim kommer och hämtar upp oss här i K-borg för dom ska också följa med! Kul kul kul! :D

För övrigt fick jag VG på senaste tentan (inte för att skryta men.. JAG ÄR BÄST), grattis till mig! Nu har jag (bara) omtentan kvar som är på lördag av veckans alla dagar(wtf!?) och grupparbetet som ska lämnas in tre dagar senare. Huha, lite svettigt just nu. Och så kan jag meddela att jag kom in på Konflikthanteringskursen (både grundkurs och fortsättning) som börjar om 2 veckor och sträcker sig över hela våren! Grattis igen och klapp på axeln. När jag är klar med den här jävla mediakursen ska det firas. Ordentligt.


Kommentarer
Postat av: carro

grattis, grattis, grattis! :)

är tillbaka i gbg på söndag jag. dansa då hade jag tänkt - om min hosta tillåter. är du PÅ?!

2010-01-06 @ 12:52:40
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: mormor

grattis till tentan och att du kom in på utbildningen. här är det 25 gr kallt burr. kram

2010-01-08 @ 17:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0