DESIRE



För några dagar sedan kom jag över den här bloggen. Sedan dess har mina tankar cirklat kring värme, brännande sand under fotsulorna, sena nätter med kortspel över några kalla, livsfilosoferande kombinerat med vattenpipa, pocketböcker i hängmattor och att luta sig tillbaka i skuggan under en palm och bara insupa det speciella lugnet och harmonin som bara infinner sig när man är på semester.

Tyvärr tjänar man inga grova hackor på studiemedel så jag får nog hålla tillbaka mina växande resbegär. Om inte någon känner sig manad att jobba upp sin karma och måhända donera en summa till välgörande ändamål? Någon?


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja Kalle är jättesöt ;)



Aa vill också resa! Men om du vill ha lite extra cash kan du ju alltid börja sälja Aloe Vera ;) Nä men det finns de som jobbar heltid med det..helt sjukt för en ggn var jag på utbildning med en tjej som tjänar 100 000 i månaden.. :O Det skulle man inte tacka nej till! haha! :D

2010-01-16 @ 07:03:12
URL: http://elinlonnfors.blogg.se/
Postat av: ahj

jag donerade pengar till folket i haiti, men fine du har rätt. du har gjort dig förtjänt av sol och värme!

2010-01-18 @ 18:27:05
Postat av: f

Anna: instämmer! du är en tjej med stort hjärta.

2010-01-18 @ 20:38:50
URL: http://frideliin.blogg.se/
Postat av: Malin

Kollade in bloggen du länkade till, förstår vad du menar! ;)



Ja Frida, vi får helt enkelt se till att trycka lite shirts och sprida detta vidare! vad sägs? ;) jag kanske ska ta tag lite kring detta och liknande tankar/projekt framöver så då hör jag av mig!



toodeloo

2010-01-23 @ 14:49:15
URL: http://malinminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0