HAPPY VALENTINES DAY!


After work med delar av klassen i fredags. Först på Vasastan och här på Cheers. Mycket trevligt!

 
Igår intog jag, Carro och Kajsa Café Villakulla i Vasastan. Hemtrevligare fik får man leta efter!

 
Grillad kycklingpanini med currydressing och så kakbuffé på det! Jag är högt tippad som ny stammiskund här.

På kvällen drog vi till Backa på lite förfesteri med charader och andra roliga lekar. Följde däremot inte med ut utan fastnade på dånken i stället (men hamburgare är aldrig något jag ångrar). Idag har jag och Niclas hunnit med en fika på stan och nu blir det chill hemma hela kvällen med sushi på matlistan.

Lots of love till alla idag på Alla Hjärtans Dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0