KOLLAGETAVLA


Det känns som att vi börjar få lite ordning i vår nya lägenhet nu och jag har fått så mycket inspiration som jag bara vill sätta i verket på en gång! Idag har jag (med mycket hjälp av Carro, tack!) börjat på ett hjärtkollage som är tänkt ska hänga i köket. Hjärtat kommer att ha en bakgrund av ett pusselmönster som ni ser. I de tomma pusselbitarna ska jag fästa vit målarduk och på denna bakgrund har jag tänkt sätta upp olika minnesvärda prylar som foton, biljetterna från musikalen i London, en dikt/låttext etc. Kanske måla något fint eller varför inte nåla dit några virkade blommor? Det vore fränt att göra en hel pusselbit till en spegelpusselbit också! Hur nu det skulle gå till. Kom gärna med förslag om ni har några andra idéer :)

Kommentarer
Postat av: carro

ser mycket bra ut hörru.

va duktiga vi är!

2010-05-01 @ 12:44:28
URL: http://arrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0