Mama Im coming home

I morgon åker jag hem till Värmland igen över helgen! ♥
Pappa har bjudit mig och N på Järnklockan som är en musikal som sätts upp på Valsverket i Degerfors. Tydligen är det min gamla danslärare som har gjort koreografin och jag hoppas få se några kända ansikten dansandes på scenen. Tyvärr kan inte N följa med för han har tentavecka nu till veckan, så han får stanna hemma och plugga! Så det blir jag, pappa och min tuffa farfar, inte fy skam det heller! Det här är en bild från en repetition som jag hittat på ansiktsboken.



Men det blir inte förrän på lördagen. I morgon däremot ska jag först träffa mormor och morfar, sen tänkte jag bjuda mor och far på kvällsmat. Senare åker jag hem till finaste tjejen Anna på myskväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0