positivt tänkande?

Min älskade pojkvän botade söndagsångesten med en kopp kärlek, pizza och Sagan om ringen. Jag älskar dig baby ♥
Och guess what!? När vi gick och hämtade pizzan så hade det slutat regna! Nu ska jag gå till Hemköp och handla lite frukost tills i morgon, inget är så jobbigt som ett tomt kylskåp när man är nyvaken och utsvulten. Veckan som kommer nu kommer jag bara sitta inne och skriva på min rapport som ska vara inlämnad nästa söndag. Kan föreställa mig roligare dagar. Men ska försöka liva upp det lite i alla fall, i morgon ska jag på dansforum och så har jag planerat in dansaerobic på Sats i veckan också. Så har vi bestämt att vi ska besöka Hagabion och se Bröllopsfotografen! Och för att inte glömma den hysteriskt roliga tvättiden som är inbokad i morgon, yey!

Kommentarer
Postat av: carro

ja men ellerhur!? nu var det degerfors en fredagkväll klockan 21 som jag snackade om. 1 person - och det var malin. haha :) men man blir nästan lite rädd ju. det roliga är att om man går genom Nordstan runt 8.00-8.30 på en tisdag (när inga affärer är öppna alltså) så är det fler folk ute än i karlskoga en lördag kl 13. det är fantastiskt. :)

2009-10-26 @ 08:12:23
URL: http://arrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0