Don't dream your life, live your dreams.

Jag har haft en jättetrevlig och mysig helg.
Fame-premiären i fredags var SÅ bra! En riktig adrenalinrysare som gjorde att jag ville dansa hela natten! Perfekta rullen att dra igång innan danslektionen.

Lördagen myste jag och baby runt i stan: först promenad genom Haga där det var marknad, lunch på ett fik på Linnégatan och senare tog vi Kungsgatan och omkring. Köpte en skämtbok som hette "Penispoke" som inflyttningspresent till kvällens fest hos Fredrik och hans bror. Men den glömde vi såklart hemma, typiskt oss.







Igår handlade allt om föda.
Frukost: Mackor med mjukost, tomat och groddar och ett glas juice.
Lunch: Tagliatelle och gräddsås med champinjoner och parmesan. CocaCola.
Fika: Äppelpaj med vanlijsås. CocaCola.
Kvällsmat: Makaroner och quornfärs med rivna morötter. CocaCola.

Idag ska jag försöka ta tag i mig själv igen. Scema måndag: kolla upp kurser till vårterminen (sista datumet för ansökan är 15:e okt!). Läsa min kurslitteratur och klura ut vad jag ska skriva om i min rapport. Städa, diska och handla fryspåsar. Ta en promenad i det fina vädret!

Kommentarer
Postat av: anna

jag har en tävling i min blogg där du kan vinna ett valfritt smycke från underbara sweetadeline.se som dessutom stöder cancerfonden, ifall du är intresserad :) hur som, hoppas du har en bra start på veckan! Kramas!

2009-10-12 @ 13:36:43
URL: http://madeinjapan.devote.se
Postat av: Alexzandra

Fina ni är : ) Kärlek!<3

2009-10-15 @ 20:57:23
URL: http://alexxzzandra.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0