TACK FÖR ALLA GRATULATIONER!

Igår var bästa dagen på länge!
Jag älskar att fylla år, allting handlar om mig, bara MIG. Man får vara hur självgod som helst utan att någon kan tycka illa om en. Man får en massa Grattis och uppskattning, alla visar att de tycker så mycket om en - det är ju världens egoboost! Man får unna sig allt man kan tänkas behöva, tårta och vin till exempel! Inga fel. Och inte minst: man får göra precis vad man vill. På sin födelsedag är det ingen annan som bestämmer, alla måste rätta sig efter födelsedagsbarnet. PERFEKT! Man borde fylla år fler gånger per år.




I MORGON kommer världens mest fantastiska gäng hit ända från Stockholm på besök över helgen. Det ska bli så kul och vi ska fira hela helgen! Jag tror jag ska låtsas att jag fyller år fredag & lördag också. Och jag kan bjuda på en liten hemlis: det kommer att bjussas på godsaker fredagen till ära, och inte vilka godsaker som helst utan hembakade godsaker och hemlagad festivalmat! Men mer än så säger jag inte!


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja det är så snyggt med fransklänningar! ;)

Härliga bilder! Man blir lite sugen på solsemester..

2009-11-12 @ 19:42:01
URL: http://elinlonnfors.blogg.se/
Postat av: ElCG

2009-11-12 @ 19:57:43
URL: http://esidor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0