SOFFLÄGE

Sovit är något jag inte gjort inatt. I stället har jag halvvakendrömt om muffins, trafikkaos och fotokollage, vilket är jävligt dumt då det är meningen att man faktiskt ska SOVA på nätterna. Tydligen är jag inne i någon slags trotsperiod så här strax före mina fyllda tjugotre.

I morse var jag till råga på allt tvungen att gå upp i tid också för att träffa gruppen i skolan och reka inför morgondagens muntliga redovisning. Men som tur var så var det inte bara jag som var trött, och vi åstadkom faktiskt någon slags plan och till och med en Overhead-bild, värsta engagerat! Tyvärr så hade inte tushet torkat innan jag la ner den i min skolmapp så nu är den alldeles kladdig och bokstäverna utsuddade. Min typiska otur.

Var klar i skolan vid 12-tiden, då intog jag soffläge och stannade där. Sovit lite. Tittat på Smallville (som tydligen går på eftermiddagarna också, YES!), Förlossningskliniken, Mannen som kan tala med hundar, Extreme home makeover, 2½ men, Sveriges fulaste hem och så har jag fortsatt min resa med Desperata Hemmafruarna säsong fem framför datorn. Paus endast för pyttipanna med stekt ägg och rödbetor, korv med bröd och popcornpoppande.

Håll tummarna för mig på redovisningen i morgon, vår grupp är först ut, och jag är inget big fan av att tala inför hela klassen. Buhu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0