RÖSTA: FEM SKA BORT!


VI SKA FÅ UPP ETT KOLLAGE MED GEMENSAMMA MINNEN & UPPLEVELSER HEMMA PÅ VÄGGEN.
FEM FOTON SKA BORT, VILKA TYCKER DU?

1. Höst i Göteborg.
2. Höst hemma i skogarna, Letälven.
3. Bugårdsparken i Sandefjord, Norge.
4. Första dejten uppe på berget i Sandefjord.
5. Khao San Road i Bangkok.
6. En strand på Koh Phangan, Thailand.
7. Nemofisk i Malaysia.
8. Templet Angkor Wat i Siem Reap, Kambodja.
9. Ena Petronas Tower i Kuala Lumpur, Malaysia.
10. Från vårt guesthousefönster i Ho Chi Minh City, Vietnam.
11. En strand i Vietnam.
12. Solnedgång över Vänern vid sommarstugan.
13. Tunnelbanan i London.
14. London.
15. London Eye i London.
16. Alla hjärtans dag i Sandefjord, Norge.
17. Camden Market i London.
18. Åre.
19. Backarna blev som puckelpist i Åre.
20. Våran båt hemma i skogarna, Letälven.
21. Solnedgång på Kuta Beach på Bali, Indonesien.
22. Världens godaste sushi på Bali.
23. Lombok, Indonesien.
24. På Gili Trawangan, Lombok.
25. Graffiti i Göteborg.


Kommentarer
Postat av: carro

hur svårt som helst - det är väldgt fna bilder. jag kan inte ta bort 5, men jag kan säga som så:

rosen från alla hjärtansdag kanske betyder mer än blommorna från indonesien!? (om ni inte vill ha 2 blommor) london eye är london eye...den har många som tavla - känns inte lika personlig och som att den har lika mycket 'story' som de andra. jag tycker det viktigaste är att ni har någon bild från varje plats, så att inte en stad/ställe inte får bli representerat. :)

2009-11-07 @ 10:00:55
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: Elin

3 kan tas bort, för det första vem vill minnas norge och för det andra så finns det finare bilder som representerar norge, som eran första dejt.



Sen håller jag helt med föregående talare om att 15 kan tas bort då alla faktiskt har londoneye antigen på väggen eller i fotoalb. så spara det dit.



nästa bild som hänger löst är 18, den andra vinter bilden på backen är bättre och klarare... Den andra tycker jag e lite dassig. Vet att de e motljus men det får inte ut sin fulla rätt i bilden.



20 kan också tas bort, behåll hellre bild 2. Samma ställe och man måste välja..eller!?



Femte och sista bilden som blir bort röstad av mig är..(trummvirvel) 24... Kanske lite otippat, men när jag tittar på bilden och tänker på hur handen ser ut och då vet jag inte riktigt.. Fingrarna spretar lite okontrolerat.. Plus att ni har andra fina bilder från resan. och den andra "hålla hand bilden"



Nu har jag sagt mitt så när jag kommer nästa helg vill jag inte att ni gått emot mig och tagit nån av dom iaf.. Då vänder jag i dörren.



Ne, de e sketa svårt att välja.Alla bilder är ju väldigt fina så jag förstår ert dilemma. Kanske har hjälpt till lite iaf :)



Ser fram emot nästa helg



PUSS

2009-11-07 @ 23:05:48
URL: http://esidor.blogg.se/
Postat av: pelle

Helt utan att kunna motivera mig så säger jag 1, 2, 11, 20 och 23. Rätt?

2009-11-07 @ 23:24:57
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0