PARTY ALL WEEK LONG

Snart ska jag träffa upp tjejerna från den gamla kursen på Chez Amis på Vasaplatsen för en öl eller två. Tills i morgon (MIN FÖDELSEDAG) ligger en flaska rosa på kylning och då ska jag och baby gå ut och äta thaimat och dricka Singha. Och helgen blir inte vilken helg som helst utan det blir reunion-med-resgänget-helg! JIPPIKAYEY!



Men det är faktiskt inte bara jag som ska firas i morgon, jag och baby firar även 2 år ihop! ♥ Det här fint inslagna paketet ska han få av mig. Jag är bästaste flickvännen i världen. WORD.


Kommentarer
Postat av: Elin

Wooohoo. nu fyller du år om 35 min. och vi kommer om två dagar.. Det kommer blir så sjukt kul!!!

2009-11-10 @ 23:26:15
URL: http://esidor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0