NEW MOON

Tentan avklarad, phju!
Sex stycken 3-poängsfrågor och för att få godkänt krävs 50% - alltså 9 poäng. Hoppas verkligen att jag klarade den, två av frågorna hade jag inte läst på någonting om så jag fick chansa (där rök 6 poäng). Så OM jag har klarat den är det nog precis på gränsen. Hoppas hoppas hoppas, det är ju inte kul att ha en omtenta släpandes efter sig. I morgon ska vi gå igenom frågorna i skolan, så då kommer jag nog få lite koll på hur det gick i alla fall.



Men nu ska jag försöka koppla bort plugget för resten av dagen. Ska ge mig iväg på en långpromenad snart med lite bra musik i öronen (man får försöka ta vara på de ljusa timmarna som dygnet erbjuder), sen lunch och iväg på NEW MOON med baby! Hoppas jag gjort mig förtjänt av bion bara.. Om jag får underkänt på tentan så får jag köra med retroaktiv bestraffning i stället - NOT!


Kommentarer
Postat av: AF

ah jag vill också gå på New Moon!!!

2009-11-30 @ 14:53:20
URL: http://actingfoolish.blogspot.com
Postat av: Elin

Ska jag säga hur den slutar :P



Antar att ni redan är iväg! Visst var den bra!?

2009-11-30 @ 20:07:50
URL: http://esidor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0