Man får plocka fram julpyntet nu faktiskt!

Jag har haft en supermysig helg hemma i Degerfors.
Tagit det lugnt hemma med familjen, besökt Red Brick med tjejerna, ätit pizza och Max på samma dag, fått en adventsljusstake av mormor (för hon hade visst redan åtta stycken), bjudit farfar på fiskgratäng tillsammans med bror, blivit introducerad för det fantastiska riven-choklad-på-nystekta-pannkakor-fenomenet och jag har hjälpt pappa att bära ved så jag fick träningsvärk!

Men nu är jag tillbaka i Göteborg igen, väldigt nervös inför nästa måndags tentamen. Jag måste plugga röven av mig den här veckan! Så har julen tittat in här också, mysigt värre!




Kommentarer
Postat av: mormor

vilka fina fönster ni har och grattis till så fina blommor. tentan klarar du galant. kram till er båda.

2009-11-24 @ 19:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0