FREDAG = IDOL

Jag gillar min nya kurs. Media är intressant och vi har ett bra schema. Oftast en föreläsning på två timmar varje dag, jag får en rutin i vardagen som jag inte hade förut vilket är positivt. Regelbundenhet passar mig bra. Och två timmar skola om dagen är också lagom, haha!

Nu ska jag snart dra på mig stövlarna och promenera ner till Myrorna vid järntorget för att möta upp Anne som nyss har kommit hem från New York! Och det är ju fredag, och då missar man ju inte IDOL. Det pratade vi om idag på föreläsningen, hur medierna styr våra liv och vanor. Hur som helst så får gärna Idol styra mina fredagskvällar för jag gillar Idol och hejar faktiskt på Erik. Och jag tycker att Erika kan få komma tillbaka och ersätta Rabih, för han är inte bra. Nej det är han inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0