Bye bye Asia

Vi har precis checkat ut for sista gangen.
Kanns helt sjukt bra att komma har ifran, vi fick byta rum inatt igen for att vi hade bedbugs i det nya rummet ocksa. Dom skickade in oss i ett rum som sag ut att en gang kunnat ha varit en betongbunker, bra tankte vi, har lar ju inga bugs kunna ta sig in. Men det fick vi snabbt ata upp nar vi sag dom krypa pa vaggarna. Som tur var hittade vi inga i sangen, sa vi kladde pa oss langarmat och langbenat for att skydda varje bar kroppsyta och slackte lampan. Och under den lilla somnen jag fick sa lyckas jag dromma mardrommar om min fars avhuggna huvud poserande pa en pale, med ett stort leende och barandes en strahatt. Valdit bisarrt. Saklart har jag gatt och blivit forkyld lagom till den dygnslanga hemresan ocksa. Yes.

Men jag fosoker tanka positivt. Snart far jag traffa min forhoppningsvis alldelles livs levande pappa, och min mamma, bror och hund. Och Anna och Elin. Och farfar och mormor och morfar. Och alla andra. Och sommaren har precis borjat med allt roligt den innebar, och jag ar helt ledig och fri att gora precis vad jag kanner for. Och jag och Niclas har fatt en jattefin tvaa i Goteborg! Med allt detta fantastiska som star och vantar pa mig darhemma, sa ar det bara konstigt om man inte har lite otur ibland.  :)

Kommentarer
Postat av: anna

Eeeuuww bedbuggs làter inte som en hòjdare men jag àr fortf galet avis pà att du làrt dig surfa...4 veckor kvar sen àr jag hemma!! Jiij. Men du flyttar till gòtet i juli eller? Hur har de gàtt me kurser o program? O jag tyckte pàhoppen pà stackars kràket va lite "uncalled for" hahaha han àr ju inte grann inte...men carlino àr ju sòtast ever. PUSS

2009-05-28 @ 14:09:12
URL: http://blabearspaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hi!



Göteborg alltså! Då verkar det som om vi kommer mötas igen, för jag flyttar nämligen också dit till hösten. Örgryte närmare bestämt. Och ni? Plugg för båda två? Vad? Va? Va? Va? PÖSS

2009-06-04 @ 11:29:05
URL: http://www.annesavinen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0