To do: Surf !

Bali ar fantastiskt!
Jag har aldrig sett storre vagor i hela mitt liv, vilken kraft!
Niclas leker som ett litet barn i vagorna medan jag star en bit bakom pa mer betryggande avstand fran de storsta. Radd att fa kallsup eller att bikinin ska skoljas av.
Men i morgon ska vi ha surflektion! Vi far se hur det gar, om jag ens kommer upp pa bradan. Men jag ska i alla fall gora mitt basta och jag hoppas att jag gillar det!

Pa sondag har vi pratat om att lamna Bali for att aka till grannon Lombok. Och pa mandag ska vi fira ett och ett halvars-jubileum!
Grattis till oss!

Kommentarer
Postat av: anna

shit va kul o surfa! lite avis men bara lite för just nu är livet ganska väl här. nu äre bara 7 veckor kvar sen ses vi igen i skogarna! PUSS BABY

2009-05-08 @ 18:31:13
URL: http://blabearspaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul me surf :) du far lara mig sen!! Kanske kan ove nar vi flyttat till djungeln. :D Puss

2009-05-09 @ 14:59:56
Postat av: ALICIA - shopping & foto

skulle inte kunna LIGGA på brädan ens, haha!

2009-05-09 @ 15:05:28
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/
Postat av: mormor

många kramar och grattis från oss.

2009-05-09 @ 17:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0