Poolen bleker huden, true or false?

Nu ar det sa att Elin har sagt att huden bleks av att man badar i pool, pa grund av att kloret i vattnet.
Och nu har ju vi lyxat till det och bor pa ett hotell som har pool, som jag vagrar saklart anvanda. Brannan ligger ju redan nastan pa minus!
Jag vill garna fa det bevisat for mig att Elin hela tiden har varit helt tokfel ute och cyklat. Nagon som kan nagot i amnet!?

>> Ingemar och Inga-Lill: Harligt att hora att det inte bara ar vi som branner oss! (Vi har bara kunnat steka pa stranden tva ganger for att vi har varit for roda!) Ha det bra dar hemma :)

Kommentarer
Postat av: johanna

Jag guidar dig gärna..hör av dig 070 247 5992

kram!

2009-05-04 @ 18:23:11
Postat av: Elin

Jag star fast vid att vill man ha en bra branna bada inte i poolen.. :P Men gor det du, for du far inte ha battre branna an mig och min ligger pa minus ocksa... Plus att jag nu e i kina och bara kommer vara i storstader, sa inge mer stek inte.

2009-05-09 @ 15:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0