göra-i-sommar-listan

♥ vara ledig och göra precis vad jag vill
♥ flytta till Götet & inreda en tvåa
♥ styra inflyttningsfest
♥ starta en sy- & stickklubb med tjejerna
♥ njuta av naturen i stugan vid Vänern
♥ grilla och dricka en god öl
♥ festa på Karlskogas stolthet PIP
♥ gå på min kusins bröllop
♥ premiära på familjen Lundgrens årliga brännbollsfest
♥ se Håkan Hellström på Liseberg i september
♥ umgås med mami & papi
♥ gå långa skogspromenader med hunden
♥ köpa en Canon eos 450d om budgeten tillåter
♥ äta färskpotatis med smör, örtsalt och gräslök tills jag spyr!


Kommentarer
Postat av: Elin

Ny Punkt.

Hänga så mkt i sthlm jag bara kan!!!!

2009-06-21 @ 22:13:22
URL: http://elinmej.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0