SNEAKPEAK


Nya örhängen från Indiska kommer att pryda mina örsnibbar på juldagen! Jag är redo för Stattshotellet.

Har haft genomgång av gårdagens tenta idag i skolan, och det känns som jag har prickat in det mesta rätt. Skönt! Nu har jag bara den gamla omtentan och hemtentan kvar över jul, seminarium nästa år och sen är den här kursen avslutad! Fort tiden går. Annars har jag hittat julklappar till Anna & Anna idag från Prickig Katt på Vallgatan (som kan vara Göteborgs mysigaste butik)! Och nu har Carro och jag precis avslutat en helkväll med pizza och broderande/stickande. Prickig katt inspirerar mig verkligen, om jag inte hade fullt upp med broderiet som måste bli klart till julafton så skulle jag satt igång med tillverkning av hårprydnader i alla dess former! Det blir ett senare projekt. Jag borde starta en pysselklubb/syjunta!
Overandout.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0