Rapport

Tänkte rapportera att jag lever och har det gött här hemma i skogarna. Har förätit mig på julmat, fått fina julklappar och druckit mig full på stattshotellet. I morgon planeras det för snowboardåkning och till veckan blir det shopping på mellandagsrean! Plugget har jag grävt ner i ett djupt svart hål. Ska gräva upp det igen någon dag. Framöver. Innan nyår bär det iväg till pojkvännen i Karlsborg och sen back to Göteborg. Hoppas ni mår fett bra och att ni är några julmatskilon tyngre! *<=-)
 
Puss och kram.


Kommentarer
Postat av: Carro

hellu! duu..jag är många julmatskilon tyngre o fler lär det bli. så det lär bli rejält med träning när jag kommer tillbaka till gbg. är hemma hos kajsa i london o har det najs. toksjuk dock, men toksjuk i london är bättre än toksjuk i gbg eller kga. hoppas du haft en finfin julafton o ett gött nytt år ;) kajsa hälsar!

2010-01-01 @ 20:24:44
URL: http://arrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0