DREAMING OF A WHITE X-MAS


På lördag sitter jag med pojkvän på tåget hem mot skogarna. Och jag hoppas för julstämningens skull på massor med snö. Bilden ovan är från mars 2006, ge mig lika mycket snö nu! Jag är så förväntansfull och taggad på att åka hem och fira jul. Nästan som när man var liten och inte kunde hålla sig från julklapparna som inte fick öppnas förrän efter Kalle. Jag längtar tills jag får komma hem, bara mysa runt hemma med mina kära och frossa i allt som hör julen till! Men först väntar morgondagens tenta och torsdag & fredagens heldagar med föreläsningar. Fyra dagar kvar.. 

Kommentarer
Postat av: emma

sv: du ändrar det i photoshop. http://www.moderskeppet.se/photoshop/11trick/07vinjettering.php

2009-12-15 @ 19:06:29
URL: http://awidescreendream.blogg.se/
Postat av: mormor

välkommen hem, titta in innan nicklas åker hem. kram

2009-12-16 @ 18:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0