diska-packa-plugga-sova-hemhem



I morgon åker jag hem till Värmland över jul (och nyår?).
I skogen leker vi stenålder och lever utan World Wide Web, vilket kommer innebära fett dålig uppdatering här på bloggen. Jag har förbannat mycket plugg att sysselsätta mig med över just jul & nyår (en omtenta och ett gigantiskt grupparbete) vilket innebär ytterliggare bloggtorka. Mina kära blogg ligger med andra ord inte i toppen på prioriteringslistan just nu. Men när jag har firat både jul och nyår, köttat omtentan och rockat loss med grupparbetet är jag all yours igen.

God Jul & Gott Nytt År!

Kommentarer
Postat av: pelle

ey, hoppas du har kul i värmlandet nu då! ;)

2009-12-22 @ 17:49:01
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Kajsa

Tja Frida! Kul att snabb-ses på Statt, det var verkligen ages ago sen sist.



Hoppas ni hade det trevligt, jag och Carro kände oss lite oldie, Statt var så mycket bättre förr, nu är det ju bara kids där... Oh well, ha det bra så hörs vi!



K.

2009-12-26 @ 09:56:03
URL: http://kajsaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0