Updates

Elin's got my back as always.
Hon hittade inte sin kortläsare, ännu bättre, hon hittade min usb-kabel till kameran! Så nu väntar jag bara på att jag kan få lite tid till övers för att ladda upp mina pics. Och det dröjer nog några dagar för i morgon och i övermorgon kör vi 12-timmarspass och på lördag vankas det inflyttningsfest!

Idag har 11 personer fått sparken på vårat jobb.
För att ha något att jämföra med så skulle man kunna säga att dom nästan har sparkat ett helt team. Vi har fyra team på jobbet. Men såklart har dom plockat bort folk från alla team, och inte bara ett. Ifrån vårat team fick det bara gå en person, och det tyder ju bara på en sak - Vi är The Dreamteam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0