Unexpected

Det har hänt lite roliga grejer på jobbet!
För några dagar sen blev jag inkallad till chefen. Vad har jag gjort nu?!
Men i stället för att få skit så blev jag tillfrågad om jag bille ta över en annan tjejs jobb som ska sluta. Hon sitter vid "helpdesk" som det kallas och ansvarar för bland annat varufel från inkomst. Har kontakt med Torps leverantörer och sådant. Skulle få eget skrivbord och dator och jobba 8-16 varje dag istället för att gå shift.

Det var väldigt kul att få det förtroendet, men jag tackade nej. Jag skulle bara bli rastlös av att ta hand om en massa fel hela dagarna. Och sitta framför en dator varje dag fram till februari/mars låter ju inte så highlife.

Men jag har fått ha hand om upplärning den här veckan, 20 nya svenskar börjar på Torp!
Och jag är faktiskt Torps bästa upplärare! :) 

Kommentarer
Postat av: mormor

vad roligt att du blir uppskattad. Men du har nog rätt. Hälsa nicklas så mycket. puss och kram

2008-09-04 @ 19:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0