Familjeliv

I tisdags flyttade vi in i vårt hus!
3 sovrum, nyrenoverat kök, altan och stor tomt med äppelträd! Tyvärr bara en toalett, men det funkar nog. Jag och Niclas har ett sovrum med snedtak, supermysigt!
Elias och Sofie har flyttat in ett hus bort, så man kan säga att vi bor grannar! Vi kollade på Idol tillsammans här igår kväll, och dom hade med sig äppelpaj som var bakad på våra äpplen!

Nästa vecka ska jag kolla in en streetdance-lektion på Dansens hus för att se om jag vill börja. Jag hoppas verkligen att det är bra, jag saknar dansen så mycket och det skulle vara grymt kul att komma igång igen.

Annars rullar det på här. Inte så mycket att göra längre på jobbet. Ingen övertid just nu, idag fick folk till och med gå hem om dom ville. Så jag tror inte att det blir någon övertid i helgen, skönt med en lugn helhelg. Vi har planerat att göra våfflor och att baka gott bröd! Typ fullkornsbröd med linfrån och solrosfrön. Om någon vet något bra recept så skriv gärna en kommentar!

Kommentarer
Postat av: Therese

hej! Jag hittade våran Londonresan billigt denna gång också. Men mycket beror på att vi åker mån-torsdag. Men annars är det svårt att veta när det brukar vara billigt. Jag brukar sitta och kolla på lite olika datum, till slut hittar jag något billigt och bra. Men katt börjar det gå framåt, ska förhoppningsvis kolla på några till helgen. Hur är det i Norge för din del?

Kram

2008-09-11 @ 23:20:48
URL: http://thereseliliana.blogg.se/
Postat av: mormor

ta ett foto på ert nya hem, så vi får se hur det ser ut. är sockorna färdiga. puss och kram från oss.

2008-09-14 @ 17:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0