One of those days..

"Jag skiter i dig och ditt misslyckade ruttna jävla skitföretag, jag slutar!"..


..ville jag skrika till chefen idag. Lyckligtvis räckte den lilla självbehärskning jag hade kvar i kroppen till, så jag höll käften.

När jag blir så där arg som jag blev idag så sker en del märkliga saker, jag:

1 ..svettas. Jättemycket.
2 ..tappar talförmågan. Orden stakar sig samtidigt som jag stammar (!?).
3 ..gråter och känner mig otroligt meningslös. Stackars liten.



Orättvisor är det värsta som finns i hela världen.


Kommentarer
Postat av: Linda E

Tillåt mig skratta.. MWAHAHAHHAHAHHHAHAHA ;D

2008-11-26 @ 08:58:44
URL: http://www.l-ekh.blogspot.com
Postat av: mormor

det är din hårfärg som gör dig förbannad, du får räkna till tio många gånger lilla snutta. kram och puss mormor. hälsa nicklas.

2008-11-29 @ 18:37:45
Postat av: Markus

4..stampar i turbofart med benen i marken <- HAHA!

2008-12-06 @ 10:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0