Shark bay

Sitta i skolbanken pa semestern var ju inte vad jag hade tankt mig, men fan vad det har ar roligt! Idag har vi gjort tva dyk, bada pa 12 meters djup. I morgon ska vi ner till 18 meter, sen har vi varat dykcertifikat i handen! Idag gjorde vi provet, och det gick finfint. Vi dok igar med, men da gick vi bara ner pa 6 meter. Har sett sa frana fiskar och koraller, butterfly fish, parrot fish, nemo fiskar, squids, stjostjarnor barracudor och en massa annat fargglatt. Grymt helt enkelt! I morgon ska vi till kanske till Shark bay och dyka. Det kommer bli coolt, ofarliga revhajar men det finns bull sharks ocksa! De ar lite mindre ofarliga. Det ska bli sa ball. Om vi inte dyker dar i morgon sa drar vi nog dit och snorklar nar vi ar klara med dykcertet. Det var nagra som hade sett valhaj haromkring nar de dok for nagra dagar sen. Jag har det sa gott.

I dag har jag pratat med farfar i telefon. Det var kul! Jag ringde hem och till mormorfar ocksa, men jag antar att ni hade vettigare grejer for er an att sitta klistrade pa telefon en lordag ;)


Kommentarer
Postat av: mormor

stumpan var början på ditt nr 0066 så svarade vi. men det tutade upptaget. puss och kram från oss. var rädd om dig.

2008-03-01 @ 17:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0