Elefant trekking i Krabi !

Nu ar vi i Ao Nang, Krabi och idag har vi varit pa elefant trekking! Akte ut pa landet typ och fick hoppa upp pa en stackars elefant och chaufforen satt pa elefantens huvud och snacka elefantkommandon. En tur i "djungeln" pa stigar genom sma vattendrag. Ibland lutade det sa brant uppfor sa jag trodde elefanten skulle trilla baklanges. Men jag tyckte lite synd om djuren, fick lite daligt samvete. Men efterat matade vi dom med bananer, och det gillades!

image358image359

Vi kom tillbaka till Ao Nang mitt i stektiden sa vi drog ner pa playan saklart. Och for ovanlighetens skull sa drog vi en strandpromenad, och i ena anden av stranden fanns det en massa sma apor som sag ut som Herr Nilsson lite grann. Skitsota!

image360image361

I morgon bitti ska vi aka till Phi Phi Island, det blir najs. Nu har vi bara en vecka kvar av varat visum sa sen drar vi nog vidare till Koh Lanta och sen ner till Malaysia.



Tankte bjuda pa lite bilder fran resan.

image362image365
Khao San Road, Bangkok. Och var fina bungalow pa Ban Tai pa Koh Phangan.

image363image364
Brudarna pa beachen pa Koh Phangan. Och jag och Elin med vara tattoos!



> Mormor och morfar: Ja, det var jag som ringde, men det var nat fel pa telefonautomaten sa jag gav upp!

Kommentarer
Postat av: anna

hahahaha fint har du ingen close-up?
Livet ser ju inte ut vara helt fel på din sida av världen!

2008-03-12 @ 19:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0