Byta blogg?

Jag har tröttnat. Inte på att blogga. Men jag har tröttnat på den här trista orangea designen. Och blogg.se har inte uppdaterat deras olika designs sedan jag skaffade den här bloggen. Och det är ett tag sedan. Så nu funderar jag på att byta. Blogspot? Bloggsida? Passagen? Vad är bäst, Elin jag vet att du har provat det mesta ;) Tips?

För övrigt så har den senaste månaden innehållit mycket semester. Firat midsommar i Mölltorp och spenderat några nätter i husvagn. Jag och Niclas har hängt i sommarstugan. Solat och badat lite i svinkalla Vänern. Grillat och förtärt alkohol. Och sånt där som man gör när man har semester, typ sover halva dagarna och blir tjock, ni vet..

Men Norge närmar sig. Andra helgen i augusti åker vi! Wroooooom!

Kommentarer
Postat av: carro

hallo frida. allt bra? länge sedan senast. men du..man kan göra riktigt mycket skoj med designen på bloggen :)

2008-07-19 @ 18:47:02
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: carro

nej. jag bor inte kvar i kga, bor sedan januari i gbg. just nu är jag dock i kga en vecka till (kom nyss hem från ett besök hos kajsa i london) - sen blir det grekland - och sen gbg igen. ja du har ju varit ute och flängt - det har jag minsan sett (blogg, resedagbok och facebook) jasså, tillbaka till norge...samma folk, samma jobb? själv så har jag ju precis taget kandidatexamen i medie- och kommunkationsvetenskap. :) stolt.

2008-07-22 @ 22:32:16
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: carro

har du vägarna förbi gbg så måste du höra av dig. troligvis blir det att bli kvar på mitt extrajobb på skandia och sen en halvfartskurs (måste plugga för att få bo kvar i rummet) sen så ska jag söka jobb paralellt tänkte jag. så jag får väl se vart jag hamnar.

2008-07-26 @ 13:57:07
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: Elin!

Jag gillar bliggsida, testa lite olika som du vet... o den gillarde iaf jag bäst! Vi ses snart bejb!

2008-07-29 @ 12:08:20
URL: http://elinmej.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0