Koh Phangan

Ja, sa var man pa Koh Phangan. Jag, Elin, Sanna och Magda bor pa samma resort, och Johns, Fredriks och Niclas hotell ligger precis bredvid. Det ar perfekt. Vi bor i Ban Tai. Det ar inte langt ifran Had Rin, dar full moon partyt ar. Men har ar det mycket lugnare, skont att inte bo mitt i allt. Full moon borjar om nagra dar. Medan vi borjade redan igar. Och jag kanner att efter dom dar bucketsarna som vi drog i oss sa bor man ligga lite lagt ett tag. Jag mar fortfarande piss och klockan ar snart halv atta pa kvallen.
I morgon kommer Kajsa och Niclas och joinar oss ocksa. Det kommer bli askul.

Idag har vi hyrt moppar och flummat runt pa. Vi akte till Had Rin och kollade laget, och sen borjade kolsvarta moln narma sig sa vi tyckte att det var bast att dra sig tillbaka. Vagarna ar som en bergochdalbana har, brantare och kurvigare backar far man leta efter. Det var faktiskt lite laskigt att aka moppe, jag satt bakpa och Elin korde. Och det var sa brant att det var nara att vi inte tog oss upp. Sen kom ju monsunregnet saklart, som tur ar nar vi hade tagit oss forbi de varsta backarna. Annars skulle vi bara ha kanat nerfor. Jaklar vad blott det var!

Ikvall ska vi nog chilla lite pa stranden igen. Bada lite och ta det aningen lugnare med krutet kanske.

Kommentarer
Postat av: Richard Hvaara

HEJ Frida!
Håppas ni har det askul :D Låter jätte schyst ut jue! I Sandefjord går alt som det brukar göra!

2008-02-19 @ 14:21:32
Postat av: mormor

hjälmen på. här är det grått och 5 grader, vi får väl hålla till godo med det. puss o kram från oss,

2008-02-19 @ 17:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0