Full moon her vi kom!

Det ar varmt och jag ar faktiskt ganska sliten. Det borjar kannas pa riktigt nu att varan resa har borjat. Jag tror att jag har fattat det lite grann i alla fall. Bangkok ar bara for harligt, jag alskar den har staden. Nu har vi stott pa Fredrik och John ocksa pa Khao San, sa nu har vi nastan hela Norgeganget samlat. Bara Niclas som saknas, men han kommer om nagra dagar som tur ar.

Slitenheten sitter nog kvar i kroppen sen igar kvall. Vi firade namligen varan reunion i Bangkok med en mangd ol. Det var riktigt kul. Festivalstamningen pa Khao San kan inte vara battre. Pa dagen akte vi bat pa floden Chao Phraya som delar Bangkok. Vi akte nerat mot templet Wat Pho. Jaag var dar forra resan, men brudarna var ju tvugna att se bautabuddhan som finns dar. Typ 50 meter lang och helt i guld. Javligt frant faktiskt.

Idag har vi varit pa det gigantiska shoppingcentret MBK. Gick mest omkring och tittade pa allt, kopte nat nagellack och inte sa mycket mer. Anda hann vi bara med tva vaningar av kanske sex stycken. Sjukt stort. Vi at pizza ocksa! Nar vi kom tillbaka sa drog vi pa pedikyr. Det var fett med bra for fotterna, thaitjejen hyvlade typ bort ett kilo dod hud och sen malade hon mina tanaglar med silverglittrigt lack. Jag har disco-tar!!

I morgon har vi bestamt oss for att dra till China Town och Lumphini Park. Vi ska forsoka ta ett skytrain. Sa har vi bokat flyg till Surat Thani tills i overmorgon. Darifran tar vi bat over till Kho Phangan - Full Moon Partyt kan borja!

Vi skriver pa resedagboken.se ocksa. Jag heter frideliin dar ocksa saklart.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Passa nu på att vara med på min tävling här:
http://junitjej.blogg.se/1202856655_mobilsmycket_kan_bli_.html
Du har fram till imorgon kl. 10.00 på dig att svara på frågan.

2008-02-16 @ 17:47:56
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0