Close..

Nu är det nära. Närmare bestämt fyra timmar kvar tills taxin kommer och hämtar upp oss för att börja färden mot Arlanda. Kl 06:00 lyfter planet mot först Helsinki, där vi byter mot planet som tar oss direkt till det stora Bangkok. Känn dig avundsjuk! Heh.

Vi har väl precis packat färdigt våra backpackerprylar nu. Jag kom till Sthlm för några dagar sedan med fullaste och tyngsta ryggan ever. Jag borde ju veta att man inte ska överpacka. Elin körde en packa-om-och-lämna-hälften-hemma-föreläsning, och på något sätt överträffade jag mig själv och har nu en väldigt rimlig tyngd på bagaget.

Dagarna i storstan har varit fyllda med att fixa inför resan. Handla de sista grejerna, Elin har vaccinerat sig, vi har träffat några vänner och så har vi hunnit med en ölkväll. Ikväll var det ju meningen att vi skulle lägga oss i tid, dumt att sova för mycket på planet eftersom vi kommer fram efter elva på kvällen i morgon. Och då vore det bra om man kunde få lite sömn, vi har ju date dan efter med de sjuka jävlarna från Norgelandet!

Så det blir några dagar i Bangkok, sen drar vi ner mot Koh Phangan och prickar in full moon veckan. Jä.

Hade så sjukt kallt och trist här hemma i Sverige!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0