Sandefjord växer!

Min laddare till min dator luktade bränt och slutade fungera för några dagar sedan, så jag har varit lite inaktiv på bloggen. Det är ju tråkigt. Men en snabb uppdatering kommer här!

För någon vecka sedan öppnade en ny galleria här i Sandefjord. "Byn" som norrmännen säger verkar plötsligt inte längre lika liten. Nu behöver man inte längre åka hela vägen till Tönsberg när man ska handla, plus att öppettiderna har förlängts till klockan 20.00. Kan det bli bättre?  :)

  


    


  



Förra helgen var supertrevlig. Det var restaurangbesök tillsammans med jobbet. Vi var cirkus 70 pers som samlades på Big Horn Steak House nere i hamnen för att äta och dricka och ta avsked av alla som slutar nu vid jul. Och efteråt var det såklart fortsatt utgång.

Nu blir det lugnt fram till juldagen!
Och det ska bli så najs att åka hem över jul. Jag verkligen längtar röven av mig efter att vara hemma en stund! Det kluriga är ju julklapparna alltså.. Jag kanske ska satsa på att hålla till ute i hyllorna på lagret nästa vecka för att få lite inspiration..! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0