The final countdown!

Inför färden tillbaka till Sandefjord.

 

Jag har redan resfeber. Men jag tror det går lite bättre den här gången, om jag bara känner att jag har allt under kontroll så kanske jag kan undvika att flippa ut den här veckan. Så idag har jag börjat med packningen. Och jag har tättat så jag nästan trodde jag skulle avlida.
De sista dagarna hemma är planerade in i minsta detalj! Imorn ska jag handla det sista, klippa mig och hälsa på kusin. På torsdag ska jag inte glömma att ringa Elin för då fyller hon 22 år (jag får fortfarande skit för att jag glömde det förra året). Och så ska jag fortsätta tvätta och börja packa alla kläder. Om jag tappar bort min packningslista flippar jag garanterat. Där står allt. Det där A4:at min bibel just nu.

På fredag köper jag farfars gamla bil. Idag har jag och brorsan pimpat den med en fet stereo. När jag åker på fredag är det volymen i bött och plattan i mattan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0