I Norge äter man mackor till lunch också.

Idag klippte sig Niclas, det blev kortkort. Hehe.
I morgon ska han till tandläkaren, det kommer svida i plånkan.

Den här veckan har vi kvällskift. Men det behövs övertid som vanligt, så vi kommer nog gå 08:00 - 20:00 resten av veckan. Plus att det är övertid i helgen också, mycket jobb. Det är najs att man får gratis käk på övertiden, det dåliga är att det alltid är junkfood. Antingen burgare eller pizza, inte så najs i längden.
Om jag ska vara ärlig så har jag inte ätit potatis sen jag kom till Norge. Men jag har ätit andra grejer. Typ makaroner, ris, matvete och bulgur. Och pizza.
Igår gick vårt lilla gäng i kollektivet och beställde kinamat, den tog vi med oss hem och så hade vi picnic på taket! Mycket mysigt. Och i fredags firade vi Idas födelsedag på restaurang!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0