Sandefjord i bilder

Och så här såg det ut igår när vi styrde stegen ner mot centrum.

image235image234

Jag har gjort en guidad tur genom Sandefjord, bara för er mina vänner!

image236

Norska är som sagt ett ballt språk.
På vägen mot centrum hittar vi många coola prylar, brandposter och Mini Coopers till exempel.



Mitt i centrum hittar vi kyrkan och en fin park. Och om bilister inte stannar vid övergångställe riskerar de 3 000 norska kronor i böter. Därför har man en grym makt som gångtrafikant här, alla stannar jämt!



De som har äran att få besök av oss är först och främst:



(McD var ett skämt. Jag har lovat mig själv att aldrig någonsin under min vistelse här sätta min fot därinne!)

Så har vi hamnen också:



Igårkväll drog vi ner till hamnen hela gänget. Grabbarna skejtade, och vi flicks var mäkta impressed.



Imorgon har vi möte med Manpower och då passar vi på att terra Adecco och Jobzone lite till!

Kommentarer
Postat av: Mia

Visst är det fint i Sandefjord :-) Har en bror som bor där så vi brukar spendera en vecka där varje sommar. Kul att se lite bilder :-)
Ha det gott!

2007-09-27 @ 12:49:12
URL: http://studentmamma.blogg.se
Postat av: Rose - Pink Rose Bloggen

Hoppas du får en trevlig dag! ;)

2007-09-27 @ 12:51:55
URL: http://PinkRose.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0