NORGE !

Efter sjukt fet resfeber så bar det ändå iväg till Sandefjord.
Roadtrip inkluderad mig själv (såklart), Elin, Sofie, och Elias tog plats i förarsätet. Och det i en så överlastad liten Peugeot så det var knappt vi fick plats med all packning.. Men vi tog oss över norska gränsen och väl på färjan var det synd att bryta nya vanan med trångt utrymme i liten bil, så jag hittade en passande sittplats.






Framme i Sandefjord överrumplades vi totalt av vår tokgrymma lägenhet.
Duschen har RADIO! wow.








Sen vi kom hit i måndags har vi koncentrerat oss på jobbsökning. Med resultat. Jag och Elin har fått heltid på Meny, en matvarubutik. Men helst av allt vill vi ju ha jobb på lager, för att jobba mycket övertid och tjäna stålar. Man har bara 14 dagars uppsägningstid här i Norge, vilket passar oss utmärkt, så vi fortsätter söka. Vi har fått väldigt bra kontakt med flera bemanningsföretag hittills. Känns bra bra bra det här!

Annars har vi pysslat med annat som också har med vuxenpoäng att göra. Jag är så vuxen nu så ni skulle aldrig känna igen mig, haha. Jag har gjort min första makaronilåda i hela mitt liv till exempel. Och inte nog med det, till och med pannkakor grejade vi till igår! Efteråt var jag så tjöckmätt att jag nästan trodde jag var i typ sjunde månaden.. =P



Och bajs på alla er som inte trodde på mig och min yogamatta! För den har redan kommit till användning! Jajjemän, vi TRÄNAR här borta i väst också! Told ya so! ;D

KOS O KLEM

Kommentarer
Postat av: mormor

vilken lägenhet, inte illa. Bra att du fått jobb, duktig tjej som klarar maten så att ni inte svälter.var rädd om dig och hör av dig. puss och kram från mormor och morfar.

2007-09-21 @ 19:14:14
Postat av: emma

INGEN GRYM VÅNING ELLER?!

2007-09-21 @ 23:38:07
URL: http://dedric.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0