Tillökning i familjen

Idag är jag själv hemma. Det är lite ensamt utan familjen i kollektivet. Elin jobbar nämligen också idag, på nåt bryggeri. Ikväll är vi bjudna på fest. Fast Adam ska åka hem över helgen, så vi får försöka partaja utan honom. Hur nu det ska gå? :)

Igår när jag och Elin var ute på morgonprommen så följde en katt efter oss hela vägen hem. Så vi tog hand om den och satte upp upphittad-katt-lappar. Elin blev toksåld på katten, själv var jag måttligt förtjust. Som tur var ringde ägaren på kvällen och kom och hämtade den. Air high five till henne.

image275

Igår hade vi pannkaksfest och så stickade jag en mössa också. Fin va!

image276image277

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0